Logo mitans.info
Menú [hide]
 Condicions d'ús WEC
Mitjans Associació
 Definició
 Document Marc
 Històric d'Accions
 Objectius
Fes-te Soci
mitjans@pangea.org
Punt de Trobada Grups
 Banda Visual
 Drac Màgic
 Mapa Sonor
 Teleduca
 UbuTV
Projectes / Accions Locals
 Fòrum (CAC)
 PEC Barcelona
 Projecte Àfrica Jove
 Ã€rea Educació DIBA
Projectes Europeus
 Film Divers Barcelona
 YEFF!
Espai usuaris
 Documents EC
 Com penjar contingut?
 Galeries d'arxius
 Llistar galeries
Galeries d'imatges
Espai del soci/a
 Actes Assemblees
 Documents interns
Wiki
 Inici del Wiki
 Últimes modificacions
 Posicions
 Llistar pàgines
 Pàgines orfes
 LlocdeProves
 Imprimeix
 Galeries
 Posicions
Articles
 Inici d'articles
 Editar article
 Llistar articles
 Posicions
Fulls de notícies
Admin menú
2a edició curs "Pràctiques creatives, participació i canvi social" Artibarri
Per Teleduca a: Apr 12, 2013 [18:00] (491138 lectures)
Imatge de l'article
Us presentem la segona edició del curs que hem organitzat i que portarem a terme des de la Xarxa Artibarri entre finals d'abril i principis de juny de 2013. Aquesta segona edició, animats per la bona acollida que va tenir la primera, l’hem titulat Pràctiques creatives, participació i canvi social, amb la voluntat de seguir compartint el bagatge de coneixements acumulats des de diferents entitats que formen part de la Xarxa Artibarri.

La proposta formativa parteix de la vivència i de la pràctica d'associacions i persones de la Xarxa, i pretén promoure el debat i la reflexió entre els i les participants, i també facilitar eines i estratègies metodològiques que ajudin a desenvolupar projectes de pràctiques artístiques que pretenen la transformació social de les comunitats.

El curs serà impartit per tretze professionals expertes/s en desenvolupament comunitari i/o diverses pràctiques artístiques, que han unit esforços i han posat en comú estratègies i metodologies d’intervenció a través de l’art.

Les entitats que han organitzat i dissenyat aquesta formació han dedicat temps a la gestió, la comunicació i la coordinació d’aquest curs com a contribució a la Xarxa Artibarri, de la qual formen part. Aquestes associacions treballen en un sentit local i respectuós, i promouen condicions laborals justes i la igualtat laboral en temes de gènere, nacionalitat o raça. Pel que fa al preu del curs, s’ha intentat fixar un preu just a la formació proposada.

Esperem que la proposta resulti del vostre interès i us demanem que en feu la màxima difusió possible. Gràcies.

Podeu trobar informació del curs i com fer la inscripció a:

http://artibarriblog.wordpress.com/4-serveis/4-formacio/

(0 bytes) Imprimeix

Idioma: ca
Cercar
en:
Connecta't
[ enregistra't | He oblidat la meva contrasenya ]
enllaços suggerits
Calendari-Filtra
< Mar >   < 2021 >
DdDDDdD
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Avui
RSS Wiki rss Articles RSS Galeries d'imatges RSS Galeries d'arxius RSS Mapes